راهنمای خرید شارژر موبایل

 

راهنمای خرید شارژر موبایل (مشخصات و قیمت انواع شارژر بی سیم ، دیواری و …)


شارژر موبایل یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات جانبی برای کاربران است. اما در صورت خرابی یا شرایط دیگر، این نوع شارژرها کاربردی نیستند و باید با محصول دیگری جایگزین شوند. در ادامه برای آشنایی با قیمت شارژر اندروید و انواع مختلف شارژر با پلازامگ همراه باشید.

 

شارژر موبایل /mobile charger

 

همه ما روزانه استفاده‌های زیادی از گوشی‌های خود می‌کنیم و خالی شدن باتری گوشی نیز به یکی از دغدغه‎‌های اصلی تبدیل شده است. اما این همه داستان نیست. گاهی اوقات در استفاده مداوم از شارژر موبایل با خرابی‌هایی مواجه می‌شویم که مجبوریم شارژر جدیدی خریداری کنیم. البته گاهی حالت دیگری نیز وجود دارد؛ به‌عنوان‌مثال بخواهیم شارژر بی سیم بخریم یا شارژ موبایلی تهیه کنیم که مناسب سفر یا جاهایی باشد که به برق شهری دسترسی نداریم. درواقع در این شرایط می‌توانیم شارژرهای فندکی که مورد استفاده در خودرو هستند را خریداری کنیم یا یک پاور بانک مناسبی را بخریم. به هر حال اینکه چه شارژی را انتخابی کنیم و چه نکاتی را در زمان خرید شارژر و همین‌طور در هنگام استفاده در نظر بگیریم، موضوعی است که در ادامه این مقاله به آن می‌پردازیم و در این راستا محصولاتی مناسب را نیز به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین با قیمت شارژر اندروید نیز برای محصولات مختلف آشنا می‌شوید. با ما همراه باشید.

خوشبختانه امروزه شارژها تنوع زیادی دارند و می‌توان از آن‌ها در شرایط مختلفی استفاده کرد. بدین صورت که می‌توان گفت امروزه دیگر در هر شرایط و هر جایی که هستید، امکان شارژ گوشی با داشتن نیروی برق امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین یکی از مواردی که در زمان خرید شارژر باید در نظر بگیرید این است که توجه کنید، در چه موقعیتی از شارژر موبایل مورد نظر استفاده خواهید کرد. درواقع برخی از شارژرها همان‌طور که تاکنون دریافته‌اید مناسب محل کار و برخی دیگر مناسب خودرو و مسافرت هستند که هر کدام خصوصیات مربوط خود را دارند. در ادامه به تعدادی از انواع شارژر موبایل اشاره خواهیم کرد.

 

شارژر دیواری

شارژر دیواری/Wall charger

شارژر دیواری یک شارژر موبایل استاندارد است که به طور مستقیم به برق متصل می‌شوند. مزیت این شارژر، کارایی بالا و سرعت شارژ قابل قبول بوده و این امکان را فراهم می‌آورد که بتوانید از آن در نزدیک تخت یا میز کار خود استفاده کنید.

 

شارژر USB

USB Charger/ شارژر USB

اکثر شارژرهای دیواری می‌توانند به شارژر موبایل USB نیز تبدیل شوند. شارژر USB این مزیت را دارد که می‌توانید از کابل‌هایی با طول‌های متفاوت نیز استفاده کنید. روش اتصال نیز به این صورت است که کابل به درگاه USB که به یک فیش شارژ وصل است، متصل می‌شود. گفتنی است که انواع کابل‌هایی که سوکت‌هایشان توسط گوشی هوشمند شما پشتیبانی می‌شوند، می‌توانند به شارژر USB نیز متصل شوند.

 

شارژر فندکی

 

car charger / شارژر فندکی

 

زمانی که در خودرو هستید استفاده از نقشه توسط گوشی موبایل یکی از متداول‌ترین کارهایی محسوب می‌شود که انجام می‌دهید. حالا اگر شارژ گوشی شما در حین پیداکردن مسیری تمام شود این موضوع به کابوسی تبدیل خواهد شد. چراکه از پیداکردن مسیر باز می‌مانید و باید منتظر شارژ مجدد گوشی باشد. اما همیشه یک شارژر موبایل فندکی می‌تواند این مشکل را برطرف کند. البته برخی دیگر از خودروها توسط درگاه USB این مشکل را حل کرده‌اند و امکان شارژ مستقیم گوشی را از طریق کابل USB شارژر را فراهم می‌کنند. اما در مورد شارژر فندکی که در همه خودروها قابل استفاده است باید بگوییم که این شارژر، جزو لوازم 12 ولت است که امکان شارژ گوشی را فراهم می‌آورد.

 

 

بهترین انواع شارژر فندکی و قیمت شارژر اندروید

 

شارژر فندکی ریمکس مدل RT-C01 همراه با مرطوب کننده هوا

شارژر فندکی ریمکس مدل RT-C01 از طراحی قابل توجهی بهره می‌برد و کیفیت ساخت بالایی نیز دارد؛ به طوری که کاربر می‌تواند با خیال راحت در خودرو نسبت به شارژ گوشی تلفن و همین‌طور سایر گجت‌ها اقدام کند. گفتنی است این شارژر از دو درگاه USB پشتیبانی می‌کند و امکان شارژ دو دستگاه را به صورت همزمان نیز فراهم می‌آورد. خوب است اشاره کنیم این شارژر به یک مرطوب‌کننده هوا نیز مجهز بوده که مخزن آن می‌تواند با آب و یا مواد خوشبو کننده دیگری پر شده و طراوت و تازگی و بوی خوش محیط را نیز در داخل خودرو به ارمغان بیاورد.

شارژر فندکی ریمکس مدل RT-C01 همراه با مرطوب کننده هوا

شارژر فندکی ریمکس مدل RT-C01 همراه با مرطوب کننده هواRemax RT-C01 Car Charger With Humidifier

تعداد درگاه خروجی2 عدد
نوع درگاه خروجیUSB

 

شارژر فندکی تسکو مدل TCG 2

شارژر موبایل فندکی TCG 2 محصولی از شرکت تسکو بوده که به دو درگاه USB برای شارژ همزمان دو دستگاه مجهز است. با این حساب کاربران زمانی که به برق شهری دسترسی ندارند می‌توانند در داخل خودرو دستگاه‌های هوشمند خود از جمله، موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و سایر گجت‌های مجهز به درگاه USB را شارژ کنند. گفتنی است که طراحی زیبا و همین‌طور مقاومت بدنه شارژر فندکی TCG 2 باعث شده تا مشتریان زیادی نسبت به خرید این وسیله جانبی اقدام کنند. همچنین عملکرد خوب، کارایی و دوام بالای این محصول نیز از دیگر خصوصیاتی خواهد بود که مشتریان با این انتخاب از آن یهره‌مند خواهند شد.

شارژر فندکی تسکو مدل TCG 2

 

شارژر فندکی هوکو مدل Z8A Titan

شارژر فندکی Z8A Titan نیز به مانند مدل‌هایی که در بالا معرفی شده است دارای دو پورت USB بوده و با مجموع جریان 2.4 آمپری قادر است دستگاه‌های هوشمندی همچون گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و غیره را شارژ کتد. این شارژر از مقاومت بالایی برخوردار است و انتخاب خوبی را نیز برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک شارژر خوب برای استفاده در خودرو هستند، رقم خواهد زد.

شارژر فندکی هوکو مدل Z8A Titan

 

 

پاوربانک

 

شارژر موبایل همراه / پاوربانک / power bank

پاوربانک‌ها دستگاه‌هایی هستند که امکان شارژ دستگاه‌های هوشمند شما را در همه جا فراهم می‌آورند و می‌توانید آن را در سفر و مکان‌های دیگر با خود همراه داشته باشید و تنها موردی که وجود دارد این است که پاوربانک خود را فراموش کنید. این دستگاه‌ها از باتری قدرتمندتری که در داخل بدنه آن جا گرفته است، انرژی خود را تأمین خواهند کرد و با توجه به طرفیتی که دارند، دوباره قابل شارژ خواهند بود.

 

شارژر موبایل چند پورت

 

شارژر چند پورت/ Multiport USB Chargers

 

این نوع از لوازم جانبی امکان شارژ چند دستگاه کم قدرت را همزمان با هم فراهم می‌کنند. درواقع روش کار این نوع از شارژر نیز به مانند شارژرهای USB معمولی است و تنها این قابلیت را دارد که بتواند چند دستگاه را به صورت همزمان شارژ کند. با این حساب می‌توانید دستگاه‌های مختلف اعم از گوشی، تبلت و سایر دستگاه‌هایی که از کابل USB پشتیبانی می‌کنند را شارژ کنید. در ادامه نمونه‌هایی از محصولات را که در فروشگاه پلازا موجود است را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

بهترین انواع شارژر چند پورت و قیمت شارژر اندروید

 

شارژر چهار پورت تسکو مدل TTC 43

با استفاده از این شارژر شما می‌توانید به صورت همزمان چند دستگاه دیجیتالی مختلف را به صورت همزمان شارژ کنید. بدنه این شارژر از جنس پلاستیک باکیفیت بوده و می‌تواند دستگاه شما را در برابر خطرات احتمالی حفظ کند. درواقع این شارژر از مقاومت بالایی در برابر افزایش ولتاژ، جریان و اتصالات کوتاه برخوردار است. این شارژر از وزن سبکی برخوردار بوده و دارای قابلیت حمل بالایی است. همچنین خوب است بدانید که دوشاخه برق این شارژر نیز قابل جدا شدن است. برای خرید شارژر دیواری چهار پورت تسکو می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید.

شارژر دیواری چهار پورت تسکو مدل TTC 43

 

شارژر سه پورت تسکو مدل TTC 40

با توجه به افزایش گجت‌ها و گوشی‌های هوشمند در خانه، خرید شارژر دیواری چند پورت نیز نیاز است. با استفاده از این نوع شارژر می‌توان چند دستگاه را به صورت همزمان به برق متصل کرد. شارژر TTC 40 محصولی بسیار سبک بوده و دو شاخه آن نیز قابل جدا شدن خواهد بود به همین دلیل می‌توان آن را به آسانی و بدون دردسر حمل کرد. گفتنی است که این شارژر سه پورت، از جریان 3.4 آمپر پشتیبانی می‌کند و با این مشخصات می‌توان موبایل‌، تبلت، دوربین دیجیتال و سایر گجت‌هایی که از درگاه شارژ USB بهره می‌برند را شارژ کند. برای خرید شارژر دیواری سه پورت تسکو می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید.

شارژر دیواری سه پورت تسکو مدل TTC 40

 

شارژر 4 پورت هویت مدل MX-4U0C

شارژر هویت مدل MX-4U0C بر روی بدنه خود از چهار پورت USB بهره می‌برد که امکان شارژ همزمان چهار دستگاه را به صورت همزمان فراهم آورده است. این ویژگی درواقع این امکان را فراهم می‌آورد تا به جای اینکه دستگاه‌های خود را به صورت جداگانه شارژ کنید بتوانید همزمان نسبت به شارژ آن‌ها اقدام کنید. شارژر موبایل 4 پورت هویت در کل از جریان 6 آمپری پشتیبانی می‌کند، بنابراین قابلیت شارژ انواع موبایل، تبلت و همین‌طور دوربین‌های دیجیتال و سایر گجت‌ها را نیز دارد. گفتنی است که بهره‌مندی از چراغ LED ار دیگر مشخصه‌های این شارژر چهار پورت است که می‌تواند وضعیت شارژ را نشان دهد. جالب است بدانید که این شارژر می‌تواند به خوبی از دستگاه‌ها نیز محافظت به عمل آورد و باتوجه به جریان خروجی هر دستگاه، آن را شارژ کند.

شارژر 4 پورت هویت مدل MX-4U0C

 

شارژر 5 پورت هویت مدل HV-UC241

مشکل شارژ نوبتی گجت‌ها، یکی از مشکلاتی است که اکثر کاربران با آن درگیرند. شارژر 5 پورت هویت مدل HV-UC241 توانسته به خوبی این مشکل کاربران را برطرف کند. مجموع شدت آمپر خروجی این شارژر 5 پورت 8 آمپر است که مناسب برای شارژ انواع موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و دیگر دستگاه‌های دیجیتال دارای درگاه USB برای شارژ است. با داشتن این شارژر دیواری می‌توانید به طور همزمان 5 دستگاه را شارژ کرده و در زمان خود صرفه جویی کنید. همچنین هویت برای این شارژر 5 پورت خود امکان شارژ هوشمند در نظر گرفته به این صورت که متناسب با شدت جریان خروجی هر دستگاه، شدت جریان ارائه شده توسط شارژر تغییر خواهد کرد. اگر در جستجوی یک شارژر دیواری قدرتمند و مطمئن هستید، شارژر 5 پورت دیواری HV-UC241 انتخابی مناسب برای شماست. برای خرید شارژر دیواری 5 پورت هویت می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید.

شارژر 5 پورت هویت مدل HV-UC241

  

شارژر بی سیم

استفاده از شارژر بی سیم بسیار کاربردی و آسان است. شما به راحتی می‌توانید تلفن خود را بر روی پایه شارژر بی سیم قرار دهید و نسبت به شارژ آن اقدام کنید. متاسفانه شارژر بی سیم شرکت‌های مختلف استفاده‌های اختصاصی دارند و هرکدام مخصوص گوشی‌های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه آیفون 10، آیفون 8 و اغلب گوشی‌های اندرویدی با استفاده از شارژر بی سیم می‌توانند شارژ شوند.

 

 

پایه شارژ موبایل اندروید یا داک شارژ ایفون

پایه شارژر / charging dock

برخی ار کمپانی‌ها محصولاتی اختصاصی مانند پایه شارژ اندروید دارند که مخصوص شارژ گوشی‌هایی که تولید می‌کنند هستند. شرکت اپل نیز داک شارژ ایفون مخصوص به خود را دارد. این شارژرها که برای شارژ مغناطیسی گوشی‌ها بدون نیاز به کابل مورد استفاده قرار می‌گیرند، این امکان را نیز فراهم می‌آورند تا از آن در خودرو استفاده کنید یا بتوانید حین شارژ، پیام‌های خود را بر روی گوشی مشاهده کنید یا به استفاده‌های دیگر از گوشی بپردازند. در ادامه چند نمونه از استند شارژ موبایل مربوط به شرکت‌های مختلف که در فروشگاه پلازا نیز موجود است را به شما معرفی می‌کنیم.

 

بهترین پایه شارژ های موبایل

 

پایه شارژ موبایل سونی مدل DK36 MicroUSB

استند شارژ موبایل DK36 MicroUSB محصولی از سونی است که مخصوص شارژ گوشی‌های اکسپریا طراحی شده است. این پایه شارژ اندروید قادر است محصولات سری سونی اکسپریا را در حداقل زمان ممکن شارژ کند. همچنین بهره‌مندی از بدنه‌ای مقاوم و ابعاد ظریف و کوچک، این اجازه را خواهد داد تا از این پایه شارژ بتوانید در جاهای مختلف استفاده کنید. گفتنی است طراحی این محصول به گونه‌ای است که بر روی میز، ثابت می‌ماند؛ پس لازم نیست نگران لغزش آن بر روی میز باشید.

پایه شارژ موبایل سونی مدل DK36 MicroUSB

 

پایه شارژ موبایل هوکو مدل CPH18 MicroUSB

استند شارژ موبایل هوکو CPH18 MicroUSB یه یک کابل USB به اندازه 120 سانتی‌متر مجهز است. با این حساب می‌توانید در مکان‌هایی مانند داخل ماشین از این پایه شارژ اندروید برای شارژ گوشی خود بهره بگیرید. البته باید توجه داشته باشید این استند شارژ موبایل تنها برای شارژ گوشی‌های اندرویدی برخوردار از درگاه میکرو USB طراحی شده است. همچنین خوب است اشاره کنیم که که طراحی زیبا و کاربردی که در بدنه‌ای متشکل از آلومینیوم و پلاستیک مقاوم خودنمایی می‌کند، از دیگر خصوصیات این پایه شارژ اندروید محسوب می‌شود. در زیر قیمت شارژر اندروید هوکو را مشاهده می‌کنید.

پایه شارژ موبایل هوکو مدل CPH18 MicroUSB

پایه شارژ موبایل هوکو مدل CPH18 MicroUSBHoco CPH18 MicroUSB Phone Charging Dock

تعداد درگاه خروجی1 عدد
نوع درگاه خروجیMicroUSB
قابلیت شارژ سریعدارد

 

پاسخ به تعدادی از سوالات رایج در مورد شارژر گوشی

معمولاً در زمینه خرید شارژر و همین‌طور نحوه استفاده از آن در مکان‌های مختلف، سؤالات زیادی مطرح می‌شود و شک و شبه‌های مختلفی نیز درباره آن وجود دارد. دامنه این سؤالات بسیار متنوع است. از شارژ گوشی‌ها با شارژرهای مختلف تا گرفته تا استفاده از پورت USB خودرو برای شارژ. درنتیجه برآن شدیم که در ادامه این مطلب توضیحاتی را درباره سوالاتی که بیشتر از سوی کاربران مطرح می‌شوند را پاسخ دهیم.

 

آیا شارژ کردن گوشی با شارژرهای مختلف ضرر دارد؟

شارژ موبایل در خودرو / mobile charge in car

به طور کلی باید دقت داشته باشید که بهتر است گوشی‌‌های خود را توسط شارژرهای مختلف شارژ نکنید و از شارژر استانداردی که کارخانه سازنده در اختیار شما قرار می‌دهد، استفاده کنید. چراکه هر شارژری مخصوص همان گوشی طراحی می‌شود و فقط زمانی که مجبور هستید، می‌توانید از شارژرهای دیگری مانند شارژر موبایل همراه یا پاوربانک و یا شارژر فندکی استفاده کنید. البته این را هم توجه داشته باشید که در بازار، شارژرهای متنوعی وجود دارند که از مقاومت بالایی در برابر نوسانات جریان برخوردار هستند.

 

آیا استفاده از شارژر فندکی به باتری آسیب می‌زند؟

شارژ موبایل در خودرو / mobile charge in car

در استفاده از شارژر فندکی باید دقت داشته باشید که اگر ماشین خاموش باشد توان الکتریکی بالایی از خودرو توسط شارژر دریافت خواهد شد. علاوه بر این توجه داشته باشید که بعد از شارژ اتصال شارژر را قطع کنید چراکه در این صورت هم اندکی جریان از باتری خودرو کشیده خواهد شد. یک نکته مهم دیگر که باید در زمان استفاده از شارژر فندکی خود مدنظر داشته باشید، این است که دقت کنید در زمان استارت زدن گوشی شما به شارژر فندکی وصل نباشد. چراکه نوسات برق ایجاد شده می‌توانند باعث صدمات و خرابی‌های احتمالی شوند.

 

چرا نباید گوشی را داخل خودرو و با استفاده از پورت USB ماشین شارژ کرد ؟

mobile charging with USB port in car/ شارژر موبایل با درگاه USB خودرو

یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا استفاده از USB خودرو برای شارژ زیر سؤال برود این است که معمولاً گوشی‌های موبایل برای شارژ، انرژی بیشتری از باتری خودرو می‌گیرند. درنتیجه اگر خودرویی مدل پایین دارید بهتر است که گوشی خود را در داخل خودرو شارژ نکنید.

دیگر دلیل موجود این است که یک شارژر خراب، می‎تواند انرژی نامناسبی را برای دستگاه تولید کند که باعث نوسان جریان خواهد شد. این نوسان جریان می‌تواند منجز به آسیب‌های احتمالی و خرابی دستگاه شود. به‌طور‌کلی به یاد داشته باشید، استفاده از گوشی در حین رانندگی کاری بسیار خطرناک است حتی یک لحظه نگاه کردن به آن می‌تواند باعث حواس پرتی و بروز صدمات جبران‌ناپذیر شود.

 

برای خرید شارژر موبایل و اطلاع از قیمت شارژر اندروید به کجا مراجعه کنیم؟

بعد از اینکه نوع شارژر موبایل مورد نیاز خود را باتوجه به اطلاعاتی که در این مقاله و مقاله‌های پیشین انتخاب کردید، می‌توانید نسبت به اطلاع قیمت شارژر اندروید و خرید آن از فروشگاه‌های مختلف از جمله فروشگاه اینترنتی پلازا اقدام کنید. خرید اینترنتی باعث صرفه‌جویی در هزینه و وقت شما خواهد شد. درواقع شما می‌توانید به اطلاعات کامل‌تری از محصول بر روی اینترنت دست یابید و انتخاب بهتری را نیز رقم بزنید. برای آشنایی با قیمت شارژر سامسونگ گلکسی برای سری‌های مختلف این گوشی‌ها نیز می‌توانید به فروشگاه پلازا مراجعه کنید.

 

منبع: https://www.plaza.ir/mag/139801/161064/mobile-charger-buying-guide/

 

شارژر فندکی ماشین مدل پرومیت Booster-C با کابل Type-C

 

درباره ویژگی های شارژر فندکی ماشین Promate Booster-C به همراه کابل تایپ-سی

نگاهی مهندسی به شارژر فندکی پرومیت با امکان شارژ سه دستگاه همزمان

 


 شارژرها در دنیای امروزه نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. ما تقریبا از انواع مختلف آنها در طول روز برای شارژ گوشی و یا تبلت خود استفاده می کنیم. یکی از این شارژرها، شارژر فندکی داخل خودرو است.

شارژر فندکی پرومیت Booster-C ، یکی دیگر از شارژرهایی است که در این مقاله به بررسی ویژگی های مختلف آن می پردازیم.

 

قبل بررسی ویژگی های آن، با توجه به نام این وسیله متوجه وجود حرف C در اسم محصول می شویم. این حرف در واقع به معنای وجود پورت شارژ USB Type-C است که در گوشی های جدید 2016 و 2016 دیده می شود. برعکس میکرویو اس بی، دو طرف این کانکتور یک شکل است و نصب آن راحتتر خواهد بودد.

این کانکتور با استفاده از یک کابل متصل به شارژ قابل استفاده است بنابراین مثلا اگر گوشی سامسونگ S8 و یا اس 8 پلاس است نیازی به همراه داشتن کابل شارژ ندارید.

طول این کابل 1.5 متر است بنابراین شما آزادانه و با امکان حرکت بسیار زیاد می توانید در هنگام شارژ از گوشی خود نیز استفاده نمایید. جریان خروجی این کابل برابر با 3 آمپر است.

انواع پورت ها

مجموع جریان خروجی این شارژر فندکی تا 7200 میلی آمپر ساعت می رسد. و این به دلیل وجود دو پورت USB دیگر در این دستگاه است. یعنی علاوه بر وجود کانکتور Type-C دو پورت دیگر وجود دارد که در کل می توانید، سه دستگاه را همزمان با آن شارژ نمایید. همسفر شما در این صورت از شارژ بی نصیب نخواهد ماند! مجموع جریان خرجی این دو پورت یو اس بی برابر با 4.2 است.

 

شارژی ایمن

نکته آخری که در این دستگاه بایستی به آن اشاره شود، مدارات به کار رفته در آن است که از دستگاه متصل در برابر گرمای بیش از حد، جریان بیش از حد و اتصال کوتاه محافظت می کند. بنابراین از شارژی مطمئن و ایمن برخوردار خواهید بود. هنگام اتصال شارژر فندکی به فندکی داخل خودرو، LED به کار رفته روی آن روشن می شود.

ویژگی های شارژر فندکی میلی با کابل شارژ

Lightning

شارژر فندکی داخل خودرو میلی با شارژ همزمان گوشی آیفون و اندروید

درباره ویژگی های شارژر فندکی میلی مدل اسمارت پلاس HC-C70


 یکی از مسائلی که هنگام برای شارژ گوشی و تبلت در خودرو با آن روبرو هستیم، مدل های مختلف این گوشی ها و یا تبلت ها هستند. مثلا برای شارژ گوشی آیفون و یا تبلت آیپد بایستی از شارژری سازگار با پورت لایتنینگ استفاده کرد و یا برای شارژ اکثر دستگاه های اندرویدی و یا دوربین، موزیک پلیر باید از پورت USB استفاده نماییم.

ترکیب این دو حالت در یک شارژ فندکی امری مهم تلقی می شود. زیرا شاید گوشی ما آیفون باشد ولی گوشی همسفر ما اندروید. بنابراین یا باید شارژر فندکی را تعویض کنیم و یا کابل شارژ آن را.

شارژر فندکی میلی Smart Plus دارای طراحی ساده طبق مد روز است که با داشتن کابل متصل همراه مجهز به کانکتور لایتنینگ این مسئله را حل کرده است. شما با کابل موجود می توانید گوشی آیفون یا آیپد خود را شارژ نموده و همزمان نیز با وجود پورت USB به کار رفته روی شارژ می توان برای شارژ دستگاه دیگری مانند گوشی ای اندرویدی و ویندوزفون استفاده کرد.

کابلی که روی این دستگاه به کار رفته است به لحاظ داشتن حالت فنری، فضای کمی را اشغال کرده و به هیچ عنوان بر عکس کابل های ساده و گرد در هم نمی پیچد و در هنگام  کشیدگی مقاومت بالایی دارد.

این شارژر فندکی داخل خودرو میلی، ماکزیمم جریان خروجی 2.4 آمپر برای IPAD4 را فراهم کند. بیشترین توان خروجی این شارژر برابر با 15.5 وات است.

این شارژر تنها 38 گرم وزن دارد و با داشتن ابعاد کوچک، حمل راحتی نیز دارد.

 

مشخصات اصلی:

  • طراحی ساده و زیبا، جمع و جور و قابل حمل

  • ساختار قوی و محکم

  • ابعاد: 25 × 24.8 × 70.5 میلی متر

  • مجهز به کابل شارژ لایتنینگ

  • استفاده آسان و بسیار راحت

  • ورودی: DC 12-14V

  • خروجی: 3.1A (حداکثر)

  • پشتیبانی از ipad 4

  • شارژ همزمان 2 دستگاه

  • حداکثر توان خروجی: 15.5W

نکات مثبت:

  • شارژ دو دستگاه به طور همزمان

  • پشتیبانی از گوشی ها و تبلت های اندروید، ios، ویندوزفون و غیره

  • توان خروجی بالا

 

درباره شارژر فندکی Rock مجهز به دو پورت خروجی شارژ

 

نقدی بر شارژر فندکی راک اسپیس با سوکت اضافه

درباره ویژگی های شارژر فندکی دو پورت Rock Space


 شارژر فندکی راک مدل Rock Space 2 in 1 Car Charger With Lighter Socket یکی از نمونه شارژر های داخل خودو با طراح داینامیک است که به ندرت شاهد اینگونه طراحی در نمونه های مشابه هستیم.

 

این شارژر فندکی علاوه بر داشتن بدنه ای محکم و مقاوم  در برابر گرما که از پلاستیک با کیفیتی ساخته شده است، از بدنه ای با طراحی کاربردی برخوردار شده است.

جهت اتصال شارژر فندکی کافیست قسمت فندکی آن را گردانده و در محل مربوط داخل خودرو قرار دهید. با باز کردن این قسمت پورتها قابل مشاهده و استفاده خواهند بود.

 

یکی از عواملی که باعث طراحی بدین گونه است، امکان استفاده از فندکی شارژ جهت روشن نمودن سیگار در هنگام شارژ گوشی و یا تبلت است. آنچه که ما در اکثر شارژرهای فندکی دیده ایم عدم استفاده از فندکی خودرو در هنگام شارژ گوشی و یا تبلت است.

همانطور که قبلا اشاره کردیم، با چرخاندن پایه فندکی، پورتهای شارژر قابل استفاده خواهد بود. روی این شارژر دو عدد پورت USB به کار رفته است که امکان شارژ همزمان دو دستگاه را میسر می سازد.

ولتاژ ورودی این شارژر فندکی DC12-24V و همچنین جریان و ولتاژ خروجی آن برابر با DC5V/2.4A است. مجموع توان خروجی شارژر فندکی راک به 20 وات می رسد.

یکی از نکات قابل توجه در مورد این شارژ عدم کابل شارژ همراه است اگرچه می توانید از کابل گوشی و یا تبلت خود برای شارژ استفاده نمایید.

شما می توانید گوشی های اندرویدی، ویندوزفون، iOS و غیره با این شارژر فندکی Rock شارژ نموده و هیچگاه در مسافرت نگران خاموش شدن اسمارت فون خود نباشید.

آخرین نکته ای که بایستی در مورد این وسیله به آن اشاره کنیم، امکان اتصال یک شارژر فندکی به این دستگاه است. تنها با اتصال به قسمت فندکی بالای شارژ میتوان، شارژر فندکی دیگری به آن متصل کرده و تعداد دستگاه های در حال شارژ را افزایش داد. اگرچه استفاده برای مدت زمان طولانی در این حالت توصیه نمی شود.


شارژر فندکی Dual USB Samaung

درباره شارژر فندکی سریع سامسونگ مجهز به دو پورت شارژ

شارژر فندکی سامسونگ با امکان شارژ همزمان دو دستگاه


 همانطور که مطلع هستید استفاده از فناوری شارژ سریع در گوشی های جدید، ویژگی منحصربه فرد و بسیار کاربردی است که شرکت های مختلف در مود آن با هم به رقابت می پردازند. این فناوری گاه در یک گوشی ویا تبلت به کار می رود که با وجود این موضوع نیاز به شارژری برای استفاده از این فناوری در آنها دیده می شود. بنابراین کمپانی های بزرگی مانند سامسونگ اقدام به طراحی و تولید مجموعه ای از شارژرها برای این دستگاه کرده اند.که تنها می تواند در حدود نیم ساعت شارژ دستگاه خود را به 50 درصد رسانید.

یکی از این شارژرها، شارژر فندکی سامسونگ است که بر اساس تکنولوژی Fast Charger ساخته شده است.

شارژر فندکی سریع سامسونگ، وسیله کوچک و کم حجم است که به دو پورت USB مجهز شده است و می توان همزمان دو دستگاه را شارژ نمود.

این شارژر فندکی تنها با گوشی های سامسونگ سری S6 شامل S6, S6 Edge, S6 Edge Plus و نوت 5 و سری 7 سامسونگ شامل Galaxy Note 7, S7, S7 Edge سازگار است. البته می توان گوشی و تبلت های دیگر شرکت ها و مدل های مختلف را شارژ نمود اما نحوه شارژ آنها معمولی خواهد و عملیات شارژ سریع انجام نخواهد شد.

Fast Charging کمک می کند تا تنها در 30 دقیقه شارژ گوشی خود ا از صفر به 50 برسانید.

جریان خروجی این شارژر فندکی، 2.0 آمپر است و به همراه آن یک کابل شارژ Micro USB نیز اراده می شود و در صورت استفاده از دو پورت بایستی کابل شارژ دیگری را نیز تهیه نمایید.

شارژر فندکی به شما کمک می کند تا در سفرهای طولانی مدت با خودرو شخصی با کمبود شارژ گوشی مواجه نشوید وهمیشه آنلاین بمانید. با وجود شارژر داخلی خودرو سامسونگ، می توانید در حالیکه گوشی شما به شارژر متصل است، به تماس ها پاسخ داده، پیام هایتان را چک کنید و یا به گشت و گذار در اینترنت بپردازید.

 منبع: Samsung Fast Charge Dual-Port Car Charger

درباره شارژر فندکی قدرتمند Nillkin Vigor

شارژر فندکی USB نیلکین Vigor 

شارژر فندکی دو پورت USB نیلکین Vigor


 شارژر فندکی نیلکین vigor یکی از شارژر فندکی ها قدرتمند و لوکس است که نمایی براق دارد و با نوع رنگبندی خاصی که دارد می تواند با سایر لوازم جانبی خودرو، هماهنگ شود. این شارژر در سه رنگ، نقره ای، طلایی و خاکستری تولید شده است.

بدنه ی شارژر فندکی نیلکین ویگور، از مواد نسوز و مقاوم در برابر آتش ساخته شده است و به صورت یک تکه بدون درز و کاملا صاف طراحی و ایجاد شده است. هنگام اتصال شارژ به پورت فندکی خودرو، LED به کار رفته درون آن به رنگ آبی زیبایی می درخشد.

چیپست هوشمند مدیریت انرژی به کار رفته در این شارژر فندکی، وظیفه کنترل شارژ خودکارو ایجاد جریان ثابت را برعهده دارد که در نتیجه عملکرد پایداری را ایجاد می کند.

این شارژر فندکی پس از گذراندن تست های استاندارد CCC, CE, PSE، امنیت لازم را برای شارژی مطمئن تضمین می کند.

گوشی، آی پد، پخش کننده موسیقی MP3، MP4، کنسول بازی PSP، دوربین و غیره را می توانید با این شارژر فندکی، شارژ نمایید.

همانطور که می دانید 99 درصد از دستگاه هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارد از پورت USB برای شارژ استفاده می کنند. روی این شارژر فندکی نیز دو پورت هوشمند USB خروجی با جریان 3.4 آمپر، طراحی شده است که 30 درصد سریعتر از دیگر شاژرهای فندکی دستگاه شما شارژ می کند.

با اتصال دستگاه های مختلف به هر کدام از این پورت ها، به طور هوشمند میزان جریان مورد نیاز برای شارژ دستگاه را تشخیص داده و مطابق با آن جریان مورد نظر را تامین می کند.

ولتاژ استاندارد، مناسب برای تمام دستگاه ها

استاندارد ولتاژ داخل خودرو عددی بین 12 تا 24 ولت است. که در این حالت این شارژر فندکی با 99% از ماشین های موجود نیز سازگار است.

عملکرد محافظتی چندتایی

چیپ هوشمند که درون شارژر توان آن را مدیریت می کند، به طور اتوماتیک شارژ ، جریان ثابت و کارآیی پایدار، را کنترل می کند. این شارژر تست های بسیار زیادی برای رسیدن به شارژ مطمئن و واقعی را گذرانده است.

  1. محافظت در برابر اتصال کوتاه

  2. محافظت در برابر افزایش ولتاژ

  3. محافظت در برابر افزایش جریان

  4. محافظت در برابر عدم نشت شارژ

  5. محافظت در برابر افزایش شارژ

  6. محافظت در برابر نفوذ خارجی الکترومغناطیسی

  7. محافظت در برابر افزایش دما

 

 منبع : شارژر فندکی نیلکین Vigor