۷ مزیت ایستگاههای شارژ تلفن همراه

 

  مزایای ایستگاه های شارژ تلفن همراه

۱. افزایش ماندگاری و تعامل مشتری.

به همین سادگی: تلفن بدون باتری می تواند شب مشتری را پایان دهد. اگر مشتری شما مجبور است یک ایمیل مهم برای شما ارسال کند ، به یک وب سایت دسترسی پیدا کند تا شغل خود را بررسی کند یا در انتظار تماس است ، باتری کم یا عدم کار با آن می تواند شما را از موعد تأسیس خارج کند یا مستقیم نرود. با این حال ، فروشگاه شما می تواند یک ایستگاه شارژ تلفن همراه ارائه دهد و به مشتری شما امکان می دهد بدون نیاز به ترک هر کاری که لازم باشد انجام دهد.

این امر به طولانی تر ماندن محل زندگی شما کمک می کند و توجه شما را به موارد دیگری که باتری تلفن همراه شما نیستند متمرکز می کند.



۲. افزایش فروش


در هر زمان می توانید مشتری خود را افزایش دهید ، هم برای زمانی که در محل زندگی خود صرف می کنید و هم برای وفاداری آنها ، زیرا احتمال هزینه بیشتر را افزایش می دهید. اگر آنها مجبور شوند سایت را به موقع ترک کنند تا تلفنهایشان بارگیری شود ، شما ضرر می کنید. به طور کلی ، مطالعات نشان داده است که مشتریانی که تلفن های خود را شارژ می کنند ، 29 درصد بیشتر از کسانی که این کار را نمی کنند ، خرج می کنند.


۳. تجارت شما به یک مرجع تبدیل می شود

از آنجا که افرادی که می دانند می توانند موبایل خود را در محل شما شارژ کنند ، سایت شما را توصیه می کنند و به آن باز می گردند. کافه ها ، رستوران ها ، کافه ها یا بارها نمونه هایی از این موارد هستند. رستوران هایی که در حین غذا خوردن یا حمل بارهایی که خدمات باربری دارند ، امکان حمل تلفن همراه را دارند ، خدمات اضافی ارائه می دهند که امکان ادامه اوقات فراغت شما را فراهم می کند.



۴. تجربه مثبت و وفاداری تجربه مثبت و وفاداری

بسیاری از مشاغل خدمات شارژ تلفن همراه ارائه نمی دهند زیرا فکر می کنند با ارائه آن چیزی به دست نخواهند رسید. آنها فایده ای در آن نمی بینند ، اما به جای تمرکز بر چگونگی افزایش درآمد خود ، باید روی این موضوع تمرکز کنند که مشتریان شما از این خدمات قدردانی می کنند. ارائه خدمات بار به بهبود تجربه مشتری کمک می کند زیرا شما حافظه خوبی از سایت خود ایجاد می کنید و می توانید وفاداری ایجاد کنید.



۵- فرصتی برای نمایش بیشتر تبلیغات شما است

رویدادها و مکان ها به دنبال راه هایی برای افزایش سود خود با استفاده از ایستگاه های شارژ به عنوان پشتیبانی تبلیغاتی هستند. اگر علاقه ای به دستیابی به ایستگاه های شارژ ندارید ، می توانید از تبلیغات در آنها استفاده کنید تا خود را بیشتر نمایان کنید.



۶- به آنها به دلیلی راه حل های شارژ گفته می شود

همانطور که قبلاً ذکر شد ، ایستگاه های شارژ مشکلی را برای مشتریان شما حل می کند. راه حل هایی برای اضطراب داشتن باتری کم یا تلفن همراه بدون باتری وجود دارد و در دنیایی که همه افراد هر روز از تلفن های همراه خود استفاده می کنند ، مشتریان سایتهایی را جستجو می کنند که راه حلی برای مشکل خود ارائه می دهند. وقتی به سایتی مراجعه می کنند که از این جنبه به آنها کمک نمی کند ، به دنبال سایتی دیگر هستند که این کار را انجام می دهد.

 


۷. این یک مزیت رقابتی است

همانطور که مشاهده می کنید دلایل زیادی وجود دارد که مشاغل باید یک ایستگاه شارژ موبایل خریداری کنند. همه این مزایا به مشاغل کمک می کند تا یک مزیت رقابتی ایجاد کنند.

با ایستگاه های شارژ ماتیکا ، تفاوت ایجاد خواهید کرد!