شارژرهای استاندارد

 

امروزه تلفن های همراه ضروری تلقی می شوند. اما آیا خطرات اطراف شارژرهای جعلی تلفن همراه را می دانید؟

1.8 میلیون شارژر هر ساله در انگلستان توسط صاحبان تلفن های همراه در جستجوی معامله خریداری می شوند. اگرچه خرید شارژرهای غیر رسمی وارداتی ، غیررسمی اغلب ارزان تر است ، هزینه دراز مدت می تواند بسیار بیشتر باشد ...

شارژرهای تلفن همراه جعلی غالباً با اجزای بی کیفیت ساخته می شوند که نتوانند مقررات ایمنی انگلستان را رعایت کنند. این بدان معنی است که می توانند باعث آسیب دیدگی ، شوک الکتریکی و حتی آتش سوزی شوند.

شما چه نوع تلفن همراه دارید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اهمیت استفاده از آیفون ، سامسونگ ، گوگل ، بلک بری ، نوکیا ، هواوی ، HTC ، موتورولا ، ال جی یا شارژر تلفن همراه سونی که توسط یک خرده فروش معتبر تولید شده است ، بخوانید.



شارژرهای آیفون:

از اوایل روز آیفون 3G از طریق آیفون 4 ، 5 ، 6 ، 7 و 8 نسل تا آخرین نسل آیفون X. تقریباً 200 میلیون آیفون اپل اکنون هر سال در سراسر جهان به فروش می رسد.

اپل بخاطر فناوری درخشان خود به خوبی شناخته شده است ، و بسیاری از خانواده ها صاحب چندین محصول اپل هستند - این بدان معنی است که شما برای تأمین انرژی همه آنها به بیش از یک شارژر نیاز دارید ...

بهترین راه برای اطمینان از اینکه شارژر تقلبی به فروش نرسانده اید ، خرید از یکی از بسیاری از فروشگاه های اپل است که در خیابان بلند انگلستان یا یک خرده فروش معتبر دیگر پیدا خواهید کرد.

فکر کنید شارژر آیفون شما می تواند جعلی باشد یا برای هدف مناسب نیست؟ برای اطلاع از بررسی ایمنی 3 نقطه ای ما را دنبال کنید.



شارژرهای تلفن همراه سامسونگ:

غول های فناوری سامسونگ همه چیز را از تلویزیون گرفته تا مواد شیمیایی تولید می کند.

با گذشت سالها ، آنها صدها تلفن مختلف سامسونگ را منتشر کردند ، از جمله سری محبوب Galaxy که شامل سری Galaxy S ، J و A سامسونگ است.

هنگامی که نوبت به شارژ تلفن شما می رسد ، همیشه باید یک شارژر مارک سامسونگ را خریداری کنید و یا یکی از آنها را از یک خرده فروش معتبر و معتبر خریداری کنید.

برای اطلاع از اینکه یک شارژر تقلبی یا بالقوه خطرناک به شما فروخته شده است ، بررسی ایمنی 3 نقطه ما را دنبال کنید.



شارژرهای تلفن همراه Google Pixel:

در سال 2016 راه اندازی شد ، گوگل پیکسل اولین تلفن همراه منتشر شده توسط گوگل شد. پیکسل 2 در اکتبر 2017 منتشر شد.

هنگامی که نوبت به شارژ تلفن شما می رسد ، همیشه باید یک شارژر مارک Google Pixel را خریداری کنید یا یکی از آنها را از یک خرده فروش معتبر و معتبر خریداری کنید.

برای کشف چگونگی مشاهده یک شارژر تلفن همراه نامناسب از ما ، از ایمنی 3 نقطه استفاده کنید.



شارژرهای توت سیاه:

از آنجا که این صفحه کلید Qwerty وجود دارد و عملکردهای ارتباطی مفیدی را ارائه می دهد ، تلفن های Blackberry مخصوصاً در بین کاربران تجاری بسیار محبوب هستند.

اما اگر می خواهید شارژر خود را در دفتر بگذارید و کالای دیگری را برای خرید در خانه خریداری کنید ، همیشه باید حتماً از یک خرده فروش معتبر بخرید.

برای کشف چگونگی مشاهده یک شارژر تلفن همراه نامناسب از ما ، از ایمنی 3 نقطه استفاده کنید.



شارژرهای تلفن همراه نوکیا:

برای مدت طولانی ، نوکیا رهبران جهان در تلفن های همراه بود. امروزه ، همه گزینه های پرداخت مقرون به صرفه را به شما ارائه می دهند زیرا گزینه هایی را به سری محبوب نوکیا Lumia می روید.

هنگامی که نوبت به مصرف برق باتری در تلفن همراه نوکیا شما می رسد ، همیشه باید از شارژر استفاده کنید که توسط یک سازنده معتبر ساخته شده است.

نگران این هستید که ممکن است شارژر تلفن همراه شما مطابق استاندارد نباشد؟ برای اطلاع از بررسی ایمنی 3 نقطه ای ما بخوانید.



شارژرهای تلفن همراه HTC

HTC ممکن است یکی از مارک های جدید در این بلوک باشد ، اما آنها به سرعت تولید کننده اصلی تبلت و تلفن های همراه شده اند.

این که آیا شما یک HTC One ، HTC Desire یا یکی از تلفن های هوشمند دیگری در محدوده خود دارید ، باید همیشه از شارژر استفاده کنید که می دانید از بین رفته ، موارد امنیتی ایمنی را پشت سر گذاشته است.

اگر می خواهید بررسی کنید که شارژر مورد استفاده خود با تلفن HTC خود را در استفاده بی خطر است ، بررسی ایمنی 3 نقطه ما را دنبال کنید.



شارژرهای تلفن همراه هواوی

هواوی به یک تولید کننده جایگزین تلفن های همراه تبدیل شده است.

چه صاحب یک گوشی هوشمند P9 ، Sonic یا یکی دیگر از تلفن های هوشمند موجود در این محدوده باشید ، همیشه باید از شارژر استفاده کنید که می دانید بررسی های ایمنی مورد نیاز را پشت سر گذاشته است.

اگر می خواهید بررسی کنید که شارژر مورد استفاده شما با تلفن هواوی شما در استفاده از آن بی خطر است ، بررسی ایمنی 3 نقطه ما را دنبال کنید.



شارژرهای تلفن همراه موتورولا

تلفن های کوچک اما کاملاً شکل موتورولا ساخته شده اند که دوام و کارآیی بالایی دارند - جای تعجب نیست که بسیاری از مردم هنوز این مارک خوش ساخت را انتخاب می کنند.

برای اینکه درست کار خود را حفظ کنید و از بروز هرگونه تصادف جلوگیری کنید ، همیشه باید از شارژر یک تولید کننده معتبر برای افزایش باتری در گوشی موتورولا خود استفاده کنید.

بررسی ایمنی 3 نقطه ای ما را امتحان کنید تا مطمئن شوید که از شارژر تلفن همراه خود استفاده بی خطر است.



شارژرهای تلفن همراه ال جی

تلفن های هوشمند ال جی که با جدیدترین فناوری بسته شده اند ، به لطف صفحه نمایش های بزرگ و باکیفیت خود در چند سال اخیر محبوبیت خاصی پیدا کرده اند.

برای محافظت از تلفن خود در برابر آسیب (و خودتان در برابر شوک نامطبوع) ، استفاده از یک شارژر مارک LG یا یکی از آنها که توسط یک خرده فروش معتبر دیگر ساخته شده است ، مهم است.


تاريخ انتشار : 1392/01/06 16:21 | دسته بندی : 1 | بازدید : 2305